Mega Αφιέρωμα: 23 μοτοσυκλέτες – (Αντι- παπιά) με κάτω από 3.000 ευρώ

1095

Από 2.095 και κάτω από 3.000 ευρώ (όσο ένα καλό παπί)

Πολλοί νέοι αναβάτες αλλά και όσοι αναζητούν ένα όχημα καθημερινής μετακίνησης έχουν βρεθεί πολλές φορές στο δίλλημα παπί ή μοτοσυκλέτα. Και παρόλο που τα παπιά δεν απολαμβάνουν το μερίδιο αγοράς που είχαν κάποτε, διατηρούν ακόμα ένα φανατικό κοινό που «πίνει νερό στο όνομά τους». Όπλο των παπιών είναι φυσικά η χαμηλή τιμή τους, η μικρή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Πλέον όμως, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν στην αγορά προτάσεις στην Α1 κατηγορία (μέχρι 125cc), τα οποία προσφέρουν τα βασικά προτερήματα των παπιών, έχοντας πολλές φορές και καλύτερα συστήματα ασφαλείας. Συγκεντρώσαμε τις 22 μοτοσυκλέτες της αγοράς, με ανώτατο κόστος απόκτησης τα 3.000 ευρώ, μοντέλα τα οποία μπορούν να κάνουν τα παπιά να… ιδρώσουν.

Καλύτερα συστήματα ασφάλειας

Ένα βασικό πλεονέκτημα αυτών των μοτοσυκλετών είναι ότι έχουν κατά κανόνα καλύτερα συστήματα ασφάλειας από τα αντίστοιχης τιμής παπιά. Ενώ τα παπιά είναι κατά κανόνα εξοπλισμένα μόνο με σύστημα συνδαυσμένης πέδησης (CBS), πολλές από αυτές τις μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με ABS, ενώ επίσης οι δίσκοι εμπρός και πίσω είναι στάνταρ, ενώ στα παπιά συναντάμε αρκετές φορές τη λύση του ταμπούρου πίσω. Επίσης, η γεωμτερία είναι διαφορετική, με τις μοτοσυκλέτες να είναι πιο σταθερές, κάτι που οφείλεται σε ένα βαθμό και στα πιο χοντρά ελαστικά που έχουν κατά κανόνα σε σχέση με τα παπιά. Ακόμη, προσφέρουν και κάποια άλλα οφέλη, όπως τα ποιοτικότερα περιφερειακά, και η δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω των οθονών τους, ενώ συνήθως φέρουν και θύρα USB για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. 


»

Οι 9 αυτές μοτοσυκλέτες κάνουν και για Delivery λόγω οικονομίας

Ένα χαρακτηριστικό αυτών των μοτοσυκλετών είναι ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στον «επαγγελματικό στίβο», ένα πεδίο που κατεξοχήν κυριαρχούσαν τα παπιά και πλέον μοιράζονται με τα σκούτερ. Όμως αυτές οι μοτοσυκλέτες θέλουν να μπουν επιθετικά και σε αυτό το κομμάτι καθώς, πληρούν τα βασικά κριτήρια ενώ όπως προαναφέρθηκε και πιο πάνω, τα περιφερειακά τους (φρένα και αναρτήσεις) είναι από το “πάνω ράφι” σε σχέση με τα παπιά, όπως για παράδειγμα το ανεστραμμένο πιρούνι που συναντάμε σε κάποιες από αυτές. Στα μειονεκτήματά τους είναι η ύπαρξη συμπλέκτη και τα ακριβότερα service λόγω των προαναφερθέντων περιφεριακών, όμως με τα κιλά τους να κρατιούνται χαμηλά είναι εύκολα χειρίσιμες, υπάρχει χώρος για κουτί πίσω και η κατανάλωσή τους όπως φαίνεται και στο πινακάκι παρακάτω είναι παρόμοια με των παπιών. 
 

ΜοντέλοΤιμή Ιπποδύναμη  Κατανάλωση*   Ντεπόζιτο  ABS/CBS  Βάρος 
Daytona Hobby 1252.09592.2 lt/1009 lt.CBS118
Daytona Monster 1252.195112.3 lt/100 7,2 lt.CBS130
Benelli TNT 1252.320112.2 lt/10018.8 lt. CBS124
QJMOTOR TRX 125 ABS2.49511.52.1 lt/100 13.5 lt.ABS142
Benelli BN 1252.560111.7 lt/100 13.5 lt.CBS142
Bajaj Pulsar NS 1252.69012Δ.Α.12 lt.ABS148
Voge R 1252.69515Δ.Α.10 lt.ABS128
QJMOTOR SRK 125 S ABS2.795152.5 lt/100 10 lt.ABS143
Daytona DYMOTO 125 ABS2.895142.3 lt/100 14 lt.ABS160
Motron Nomad 1252.99912.92.6 lt./10013lt.CBS149

 * Η κατανάλωση που αναφέρεται είναι αυτή που δηλώνουν οι κατασκευαστές, σύμφωνα με την μέθοδο WMTC3. Οι καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι μεγαλύτερες.
Επισκεφτείτε τα τεστ του Mototriti για να δείτε τις καταναλώσεις που μετρήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες. 

13 μοτοσυκλέτες που είναι ιδανικές για καθημερινά οχήματα κάτω από 3000 ευρώ

Εδώ έχουμε μοτοσυκλέτες των οποίων η μεγάλη διαφορά από τα παπιά είναι το στιλ. Αν και η κατηγορία της οικονομικής μετακίνησης έχει μετατοπιστεί από τα παπιά στα σκούτερ σε μεγάλο βαθμό, αυτά τα μοντέλα απευθύνονται σε αναβάτες που θέλουν τις κλασσικές, ρετρό γραμμές στο όχημα που χρησιμοποιούν, όσον κυβικών και αν είναι αυτό. Τα κριτήρια παραμένουν τα ίδια με της προηγούμενης παραγράφου. Πρόκειται για μοτοσυκλέτες που έχουν κόστος αγοράς κάτω από 3.000 ευρώ, μπορούν όλες να οδηγηθούν με δίπλωμα Α1 (ή και μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου) και οι καταναλώσεις τους κρατάνε και το κόστος χρήσης χαμηλά. Βασικό κριτήριο επιλογής αυτών των μοτοσυκλετών είναι η ρετρό εμφάνιση, καθώς όλες τους ομοιάζουν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό με μοντέλα των δεκαετιών `50-`80, την κατά πολλούς “Χρυσή εποχή της μοτοσυκλέτας”. Εδώ έχει προστεθεί και το Daytona Explorer 125, που μπορεί μεν να είναι Adventure, αλλά ακολουθεί την σχεδίαση παλαιότερων μοντέλων αυτής της υποκατηγορίας, οπότε ταιριάζει καλύτερα εδώ παρά στα «μοντέρνα» μοντέλα της προηγούμενης παραγράφου. 

ΜοντέλοΤιμή Ιπποδύναμη  Κατανάλωση* ABS/CBS  Βάρος 
Gemini Scrambler 1252.2509.82.3 lt/100 CBS126
Keeway K-Light 1252.30510.62.5 lt/100 CBS151
Keeway X-Light 1252.32011.1Δ.Α.CBS130
Brixton Crossfire 125XS2.39511.12.4 lt/100 CBS111
Keeway Superlight 1252.41010.62.6 lt/100 CBS134
QJMOTOR SRV 125 ABS2.695152.5 lt/100 ABS150
Daytona Explorer 1252.69512.22.8 lt/100 CBS149
Brixton Cromwell 125 2.79511.12.3 lt/100 CBS134
Motron Revolver 1252.79910.61.9 lt./100 CBS141
Daytona Rockstar 1252.895142.3 lt./100 CBS160
Zontes G125 ABS2.89514.72.5 lt/100 ABS160
Brixton Felsberg 1252.94511.12.5 lt./100 CBS134
Brixton Cromwell 125 ABS2.94511.12.3 lt./100 ABS134

        * Η κατανάλωση που αναφέρεται είναι αυτή που δηλώνουν οι κατασκευαστές, σύμφωνα με την μέθοδο WMTC3. Οι καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι μεγαλύτερες.
Επισκεφτείτε τα τεστ του Mototriti για να δείτε τις καταναλώσεις που μετρήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες. 

Σελίδα 2Daytona Hobby 125
Σελίδα 3Daytona Monster 125
Σελίδα 4Benelli TNT 125
Σελίδα 5QJMOTOR TRX 125 ABS
Σελίδα 6Benelli BN 125
Σελίδα 7Bajaj Pulsar NS 125
Σελίδα 8Voge 125 R
Σελίδα 9QJMOTOR SRK 125 S
Σελίδα 10Daytona DYMOTO 125
Σελίδα 11Motron Nomad 125
Σελίδα 12Gemini Scrambler 125
Σελίδα 13Keeway K-Light 125
Σελίδα 14Keeway X-Light 125
Σελίδα 15Brixton Crossfire 125 XS
Σελίδα 16Keeway Superlight 125 Standard Edition
Σελίδα 17QJMOTOR SRV 125 ABS
Σελίδα 18Daytona Explorer 125
Σελίδα 19Brixton Cromwell 125
Σελίδα 20Motron Revolver 125
Σελίδα 21Daytona Rockstar 125
Σελίδα 22Zontes G 125
Σελίδα 23Brixton Felsberg 125
Σελίδα 24Brixton Cromwell 125 ABS